Temos Archyvai: Verslas

Nuo ko pradėti talpinant SEO straipsnius

Nuo ko pradėti. SEO kaip ir nekilnojamas turtas, ypač žemė, bėgant laikui įgauna vis didesnę vertę. Daugelis Lietuvoje veikiančių įmonių ir internete dedančių pastangas, kad būtų matomi jau spėjo įvertinti gaunamą naudą iš SEO. Būtent SEO straipsnių talpinimas apie save, savo prekes ar teikiamas paslaugas ir yra didžiausią naudą nešanti paslauga – išorinis verslo palaikymas internete.

Nuo ko pradėti

nuo ko pradėti

Tie, kurie domisi SEO paslaugomis ir jų nauda, greičiausiai, jau yra surinkę nemažai informacijos apie tai, kaip šis procesas vyksta. Tik gaila, kad kai kurie vis dar mano, kad yra pajėgūs tai atlikti patys. Žino nuo ko pradėti, ką daryti, tačiau greitai pasimeta ir nusivilia kai nepavyksta pasiekti rezultatų, kurie buvo aprašyti informaciniame straipsnyje. Pradžioje naudinga suprasti, kad SEO straipsnių talpinimas yra išorinė puslapio optimizacija ir be vidinio SEO tai įgyvendinama itin sunkiai, ilgai arba, labai brangiai. Tad teisingai mąstantys verslininkai jau galėjo susivokti, kad pradžioje yra svarbu stiprinti ne išorę, bet pilnai susitvarkyti vidų. Taip, nesutvarkius svetainės viduje SEO galima pradėti talpinti SEO straipsnius, tačiau ankščiau ar vėliau teks grįžti prie vidinės SEO tvarkos puslapyje. Tad pradėti talpinti SEO informacinius straipsnius naudinga pradėti nuo savo turimos svetainės.

Naudinga pasidomėti:

Blogas svetainėje

seo straipsniu talpinimas - IT turas

Be to, kad savo svetainėje aprašysite kiekvieną teikiamą paslaugą ar prekę smulkiai atskirose skiltyse, Jums reikia ir vidinio blogo. Vidinis blogas yra kaip pamatai namui, kuo jis tvirtesnis, tuo puslapis kils paieškos sistemoje greičiau ir ateityje, kai raktažodžiai iškils iki konkurencijos maksimalaus lygio, TOP 10, nesudėtingai sugebėsite valdyti jų pozicijas ir savo pastangomis išlaikyti jas aukštumoje. Tačiau ir tam reikia tinkamai pasiruošti.

  • Patiems pasirašyti kokybiškus SEO straipsnius arba, tam neturint laiko už sakyti juos pas rašančius tokiems tikslams;
  • Parašius ar gavus jau parašytą SEO straipsnį naudinga jį patalpinti. Pirmus straipsnius naudinga talpinti savo vidiniame kataloge nepamirštant suaktyvinti nuorodas į tas prekes ar paslaugas, kurios yra aprašomos straipsnyje. Tokių straipsnių rekomenduojama patalpinti nuo 5 iki N. Laikui bėgant ir palaipsniui patalpinant bent 1-2 straipsnius per mėnesį, per metus jų susikaups iki 20-30. Jūsų verslo svetainė įgaus nemažai svorio;
  • Tai atlikus belieka kreiptis į SEO specialistus, kurie turi savo milžiniškas info bazes, todėl yra pasirengę Jums padėti talpinant SEO straipsnius ir dar labiau gerinant Jūsų raktažodžius pagal verslo sritį.

Straipsnių talpinimo fermos

Kai kurie SEO specialistai tam tikrus straipsnių katalogus vadina fermomis ir klysta tie, kurie jas vadina nekokybiškomis dėl išvaizdos. Taip jie elgiasi, nes tikisi pritraukti kuo daugiau užsakovų į savo gražiai „nušlifuotus” straipsnių katalogus. Deja, tai greičiausiai žinote ir Jūs, kas gražu iš išorės ne visada yra gerai viduje. Jei mokėtumėte atlikti svetainių analizę suprastumėte ir patys įsitikintumėte, jog talpinti SEO straipsnius naudinga ne visuose.

  • Vieni katalogai neturi jokių vidinių SEO resursų, nors turi nemažai straipsnių. Taip yra todėl, kad jos yra tik gražios fermos mokesčio paėmimui iš norinčių patalpinti straipsnį gražiame kataloge;
  • Kiti gražūs katalogai yra aukštos kokybės, tačiau neperduodančios tos kokybės savo klientams per straipsniuose patalpinamų atgalinių nuorodų dėka. Tokios nuorodos iš straipsnių neretai būna blokuojamos iš vidaus. Taip nuoroda veda į Jūsų svetainę, tačiau skaitytojai pirma ateina į patalpintą straipsnį ir tik po to, jei dar lieka energijos paspaudžia nuorodą. Kokybiškų atgalinių nuorodų straipsniai niekada nebūna aukščiau tų svetainių į kurias daromi nukreipimai.

Kas yra kokybiški katalogai straipsniams

Kokybiškų katalogų SEO straipsnių talpinimui yra nemažai, tačiau nemažai yra tik gražių. Nauda iš patalpinto SEO straipsnio atsiranda ne dėl grožio, bet tokio pat katalogo optimizavimo iš vidaus ir išorės, kokio siekiate ir Jūs. Todėl ne grožis neša naudą, bet kokybė. Patalpinus SEO straipsnį kokybiškame kataloge paieškoje jis pasirodo itin greitai ir atvaizduojamas ne tik pagal linką (tikslų straipsnio adresą, kaip šis: ), bet ir pagal pavadinimą. Nebūtinai jis atsiduria pirmoje vietoje, tam įtakoja minimos raktinės frazės straipsnio antraštėje. Tačiau lengvi pavadinimai visada 1-3 dienų bėgyje jau būna pirmose paieškos pozicijose.

Tai dar ne viskas. Gaunant kokybišką atgalinę nuorodą iš patalpinto SEO straipsnio įvyksta ir keliamo raktažodžio pozicijos. SEO specialistai tai vadina „sujudimu”. Raktažodis gali šiek tiek nukristi ir po kažkiek tai laiko vėl pakilti, tik šį kartą aukščiau buvusios pozicijos iš kurios buvo kritęs.

SEO straipsnių talpinimo nauda

Kiekvienam naudinga žinoti, kad SEO straipsniai yra talpinami dėl vienos priežasties – informacijos apie Jūsų internetinę veiklą ar parduodamas prekes skleidimo. Kuo daugiau informacijos apie save pateikiate paieškos sistemoje, šiuo atveju kataloguose, tuo didesnį palaikymą Jūsų puslapis gaus iš pačios sistemos. Informacija bus vertinama kaip tinkanti vartotojams, todėl pagal tam tikras ir tik Jums naudingas frazes Jūsų svetainė sėkmingai kils paieškoje.

Kiek kainuoja straipsnio talpinimas

kiek kainuoja seo straipsniu talpinimas

Standartiniai SEO straipsnių talpinimo įkainiai nėra dideli. Vos po 4-7 eurus už 1 patalpintą straipsnį. Tačiau atsižvelgiant į tai, kad naujų verslų iškėlimui gali prireikti ne 10 ar 20, bet 30 ar net 50 ir daugiau straipsnių, itin daug katalogų turintys specialistai kainą gali sumažinti iki 2 eurų už talpinimą + PVM. Svarbu atminti, kad naudą Jūsų verslui duos ne suma už patalpintą straipsnį, bet kokybiška atgalinė nuoroda, kuri daugeliu atvejų nekainuoja nei 120, 60 eurų. Jų reali kaina yra nuo 2 eurų talpinant 100 straipsnių ir didėja mažėjant talpinamų SEO straipsnių kiekiui. Tačiau, jei sutinkate mokėti po 100 ar 150 eurų, tai Jūsų sprendimas, jei praktikoje vertinate tik grožį 🙂

Nuo ko pradėti – konsultacija

Taigi, svarbu atminti, kad vienas patalpintas SEO straipsnis dar niekam nesukūrė norimos naudos, neiškėlė raktažodžio į paieškos aukštumas. Todėl tai reikia daryti nuosekliai, kas mėnesį, numatant ir skiriant tam tikro dydžio investicinį biudžetą.

TavoSiena.lt

Efektyvios komandos pagrindai

Efektyvios komandos pagrindai. Žodį “komanda” girdime bene kiekvieną dieną, tačiau, ar susimąstome, kas, iš tiesų, yra komanda? Komandą nuo bet kokios kitos žmonių grupės jungia bendras tikslas ir siekiai. Daugelis darbų atliekami ne vieno, o kelių, kelių dešimčių ar šimtų žmonių dėka. Tai ko gi reikia, kad mūsų komanda veiktų sklandžiai?

Efektyvios komandos pagrindai

Efektyvios komandos pagrindai

Buriant komandą turime įsivertinti 3 esminius dalykus, kiekvieną jų aptarkime plačiau.

  1. Komandos narių ekspertinės žinios

Akivaizdu, kad užduočiai ar tikslui pasiekti mums reikia skirtingų kompetencijų, žinių, išmanymo. Telkdami komandą būtent tam kreipiame didžiausią dėmesį – vertiname potencialių narių patirtis ir kuo jie galės būti naudingi bendram tikslui. Vis tik susitelkdami tik ties pirmuoju punktu rizikuojame neįvertinti, ar mūsų komandos narys, net ir turėdamas reikiamos patirties, „prilips“ prie mūsų komandos?

Komandos narių kultūrinis atitikimas

Kultūrinis komandos nario atitikimas yra itin svarbus. Narys gali turėti išskirtines žinias ir patirtis, tačiau jei kultūriškai netiks, sėkmingo darbo nebus. Iš ko susideda kultūrinis atitikimas:

  • darbo aplinka, kurioje nori dirbti komandos narys
  • komandos nariui būdingas darbo stilius
  • priimtinas vadovavimo stilius
  • vertybės, kuriomis vadovaujasi komandos narys
  • labiausiai patinkantys ir labiausiai nemėgstami darbai komandoje

Įsivertinus šiuos kriterijus, komanda supranta, ar jos visi nariai žiūri ta pačia kryptimi ir vertina tuos pačius dalykus. Pavyzdžiui, komanda yra universali, jos nariai imasi įvairiausių darbų, o štai vienas narys kategoriškai nori daryti vieną konkrečią funkciją. Arba vadovas nori vadovauti komandai kuo mažiau ir kuo daugiau deleguoti funkcijų, o štai komandos narys tikisi nuolatinės priežiūros ir palaikymo (apie efektyvų vadovavimą: https://laisvakede.lt/mokymai-vadovams). Neįsivertinus šių dalykų formuojant komandą vėliau gali kilti nuolatinės trintys, dėl kurių ir strigs visas darbo procesas.

Komandos narių komunikacijos tipai

Komanda yra įvairi, o tai reiškia, kad komandos narių asmenybės tipai skirtingi. Komandos narius galima skirstyti pagal 2 dimensijas:

  • orientaciją į santykius – orientaciją į rezultatą. Pirmieji daug dėmesio skiria tarpusavio santykiams ir įsiklausymui, antrieji nori judėti link tikslo.
  • greitumą – lėtumą. Pirmieji mėgsta viską daryti operatyviai ir greitai, antrieji mėgsta lėtai ir apgalvotai.

Skirtingų tipų nariams neretai sunkiau atrasti bendrą kalbą. Tačiau tipų įvairovė komandoje būtina, taip komandos nariai papildo vienas kitą. Todėl, pirmiausia, reikia nustatyti savo ir kolegų komunikacijos tipus bei išmokti būdus, kaip tinkamai prieiti prie skirtingų komandos narių. Tam puikiai pasitarnauja efektyvios komunikacijos mokymai (https://laisvakede.lt/personalo-mokymai).

Kai suburiame komandą, dažniausiai iš karto einame prie darbų, tačiau, pirmiausia, reikėtų paruošti komandą bendram darbui. Per komandos formavimo mokymus telkiame komandą (https://laisvakede.lt/komandos-formavimas) – mokomės pažinti save ir kolegas, identifikuojame komandos narių tipus, bendrų komandinių užduočių stipriname girdėjimą ir bendradarbiavimą. Tai leidžia komandai pasiekti geriausių rezultatų.

Daugiau naudingų patarimų, straipsnių ir e-mokymų bei konsultacijų rasite: https://laisvakede.lt.

SEO straipsniu talpinimas

Individuali veikla pagal pažymą: mokesčiai ir socialinės garantijos

Individuali veikla. Norite pradėti dirbti sau? Dabar yra geras laikas. Svarbiausia – didelis noras, kadangi su juo – viskas tampa įmanoma. Tiesa, darbas sau pirmiausia “reikalauja”, kad žmogus įteisinti savo veiklą. Geriausias pasirinkimas yra individuali veikla pagal pažymą. Kodėl? kadangi mokesčiai yra mokami tik nuo pajamų, tad kur kas paprasčiau yra kontroliuoti pelną bei uždarbį.

Individuali veikla pagal pažymą

individuali veikla pagal pažymą

Užsukite į sąskaita123 ir sužinokite.

Mokesčiai, kuriuos reikia mokėti

Daugeliui pirmiausia yra aktualūs mokesčiai, kadangi bijoma, kad jie bus labai dideli. Žemiau nurodysime visus mokesčius, kuriuos reikia mokėti dirbant pagal IVP.

  • Gyventojų pajamų mokestis (GPM) tarifas – 15% (atėmus mokesčio kreditą), t. y nuo 5% iki 15%
  • Privalomojo sveikatos draudimo (PSD) tarifas – 6,98% nuo 90% individualios veiklos apmokestinamųjų pajamų sumos (neatėmus VSD ir PSD įmokų). Mėnesio įmoka 6,98% nuo MMA.
  • Valstybinio socialinio draudimo (VSD) tarifas (pensijų, ligos, motinystės draudimu) – nuo 90% individualios veiklos apmokestinamųjų pajamų sumos (neatėmus VSD ir PSD įmokų): 12,52 % ; 14,62 % jei asmuo kaupia pensijai papildomai 2,1 %; 15,52 % jei asmuo kaupia pensijai papildomai 3 proc.
  • Pridėtinės vertės mokesčio (PVM) tarifas – 21%.
individualios veiklos mokesčiai

Jeigu norite daugiau sužinoti apie mokestinius aspektus nei kaip išrašyti sąskaitą faktūrą – spauskite čia.

O kokios socialinės garantijos?

Daugelis žmonių baiminasi, kad mokesčius mokės, tačiau negaus jokių socialinių garantijų. Tai yra mitas. Dažniausiai apie laisvai samdomus specialistus ir yra sakoma, kad jie – nesaugūs, kadangi nesulauks socialinių garantijų, kai jų reikės.

Nuraminame – sulauks. Žinoma, tik tokiu atveju, kai mokės mokesčius. Individuali veikla pagal pažymą – tam tinkama forma.

O kokios socialinės garantijos laukia?

  • VPA išmoka.
  • Gimdymo ir motinystės išmoka.
  • Ligos išmoka.
  • Kaupiama senatvės pensijai.

Atminkite tai, kad nemokame pinigų į bedarbių biudžetus. Dėl to netekus darbo – negausite jokių išmokų iš UŽT. Kadangi nesate samdomas darbuotojas, esate pats sau darbdavys – viskas atrodo logiška. Ypač dėl to, kad į biudžetą yra nemokami mokesčiai.

Visada siūlome įmokas Sodrai mokėti avansu ir tuo pačiu pateikti SAV pranešimą. Tokiu atveju išmokas taip pat gausite avansu, tai yra, nereikės laukti kitų metų, kai po deklaravimo VMI kartu su Sodra matys – kiek Jums ko reikia išmokėti.

Straipsnių talpinimas

Lietuvos elektronikos gamintojas atidaro gamyklą Turkijoje 

Lietuvos elektronikos gamintojas atidaro gamyklą. Įmonė Dannie LT iš Vilniaus, kuri yra tarptautinio elektronikos gamintojo DANNIE CC centrinė buveinė, paskelbė apie naujos gamyklos atidarymą Turkijoje. Viduržemio jūros pakrantėje įmonė planuoja plėtoti elektronikos kontraktinę plėtrą ir gamybą. Tai pirmasis tarptautinės plėtros tarp Lietuvos elektronikos gamintojų atvejis.

Lietuvos elektronikos gamintojas atidaro gamyklą

Lietuvos elektronikos gamintojas atidaro gamyklą

Turkijos Dannie šiandien jau dirba apie 10 žmonių, įmonė planuoja per trejus metus jų skaičių padidinti iki 150. Gamybos vieta yra netoli Antalijos oro uosto, o jos plotas yra apie 3000 kvadratinių metrų.

Gamykloje įrengta galutinė elektronikos surinkimo linija, o 2023 m. vasarį bus paleista pirmoji automatizuota spausdintinių plokščių montavimo linija. Per trejus metus planuojama įrengti dar dvi paviršiaus montavimo linijas ir tris galutines surinkimo linijas. Bendra investicija į projektą sieks apie 5 milijonus eurų.

Sprendimas

„Sprendimas atidaryti naują produkciją buvo priimtas išanalizavus Turkijos rinką, jos augimo dinamiką ir perspektyvas. Suprantame, kad klientams iš ES galime pasiūlyti mažas surinkimo ir patogios logistikos kainas. Dėl to gamybos vieta Turkijoje bus daug pelningesnė nei Rytų Azijoje „, – sako Radoslawas Boguckis, Dannie LT direktorius.

Antalijos regionas, geriau žinomas dėl savo turizmo klasterio, taip pat yra pagrindinis pramonės centras. Antalija turi savo technoparką, laisvą ekonominę zoną ir tris pramoninius parkus.

„Esame įsitikinę, kad mūsų stipri komanda, patirtis ir sukauptos kompetencijos bus paklausios tiek Europos, tiek vietinėse Turkijos rinkose ir leis mums tapti pirmaujančiu žaidėju regione”, – sako Radoslaw Bogucki.

Apie Dannie įmonių grupę

DANNIE. CC yra tarptautinė įmonių grupė, įkurta 2015 m., Veikianti Lietuvoje, Kinijoje ir Turkijoje. Bendrovė projektuoja ir gamina individualią elektroniką klientams iš viso pasaulio. 2021 m. pradžioje grupė atidarė Lietuvos įmonę UAB „DANNIE LT” ir perkėlė savo būstinę į Vilnių. Tais pačiais metais Lietuvos įmonės pajamos siekė apie 8 milijonus eurų.

DANNIE. CC specializuojasi elektronikos kūrime trijose pagrindinėse srityse: kompiuterinio matymo, pramoninių valdiklių, išmaniųjų ekranų, taip pat teikia sutarčių gamybos paslaugas įvairioms pramonės šakoms.

Straipsniu talpinimas

Logotipo prekių ženklų registracija

Logotipo prekių ženklų registracija. Spustelėkite čia ir vadovaukitės instrukcijomis, kad ieškotumėte prekės ženklo arba paslaugos ženklo. Logotipų kūrimas yra sąlyginai ilgas procesas, tad ir registracija gali užtrukti. Pradėkite prekių ženklų paieškos procesą USPTO (Patentų ir prekių ženklų biuro) prekių ženklų duomenų bazėje. Ieškodami logotipų ir panašių prekių ženklų, jau užregistruotų kitų įmonių galėsite įvertinti savo galimybes.

Logotipo prekių ženklų registracija

Logotipo prekių ženklų registracija

Kai jūsų logotipas bus užregistruotas USPTO ir užregistruosite savo prekės ženklą, taip pat galite užsiregistruoti kitose šalyse, kad apsaugotumėte savo teises. Norėdami įsitikinti, kad niekas nenaudoja jūsų logotipo ar panašaus logotipo, galite naudoti prekių ženklų stebėjimo paslaugą. Taip pat galite pažymėti savo logotipą valstybės sekretoriaus vardu, kuriame logotipą naudosite. Jei planuojate naudoti savo logotipą valstybės ar šalies mastu, turite užregistruoti prekės ženklą, kad gautumėte apsaugą.

Ženklą būtina registruoti

Tačiau jei siūlote produktus ir paslaugas keliose valstijose ir norite, kad jūsų įmonės pavadinimas būtų federaliniu lygmeniu apsaugotas, turėtumėte užregistruoti prekės ženklą. Kaip federaliniu mastu registruotą prekės ženklą, jūs taip pat turite galimybę užregistruoti savo prekės ženklą JAV muitinėje ir sienų apsaugos tarnyboje. Kad nebūtų importuojamos tuo pačiu pavadinimu pažymėtos užsienio prekės. Tai reiškia, kad galite užregistruoti prekės ženklą savo įmonės pavadinimui, logotipui, šūkiui, simboliui, dizainui. Viskam, kas skatina jūsų įmonės ir siūlomų produktų ar paslaugų prekės ženklo atpažinimą.

Logotipo ženklo simboliai ir pavadinimas

Prekės ženklo simbolis gali būti naudojamas su logotipu arba prekės pavadinimu, kad parodytų, jog jis buvo įregistruotas kaip prekės ženklas. Prekės ženklas gali būti jūsų įmonės pavadinimas, logotipas, kurį naudojate savo įmonei identifikuoti, arba abu. Prekės ženklas gali būti „žodinis ženklas“, pvz., jūsų įmonės pavadinimas, „logotipas“, pvz., vaizdas, kurį naudojate savo verslui reprezentuoti. Arba „žodžio ir logotipo kombinuotas ženklas“, kuris yra jūsų įmonės pavadinimas. Verslas derinamas su jūsų logotipu. Jei kita įmonė nukopijavo jūsų prekės ženklą arba naudoja žodinį ženklą ar logotipą, kuris yra klaidinamai panašus į jūsų, galite pateikti pretenziją dėl prekės ženklo pažeidimo.

Logotipo bei įmonės vardo apsauga

Užregistravę savo prekės ženklą ir autorių teises, esate atsakingi už savo prekės ženklo ir autorių teisių įgyvendinimą, kad apsaugotumėte savo vardą arba logotipą nuo neteisėto kitų asmenų naudojimo ar kopijavimo. Šiuo metu galite kreiptis dėl autorių teisių ir prekės ženklo registracijos, nes tai apsaugos jūsų vardą ir logotipą nuo pažeidimų. Paprastai šias prekių ženklų paraiškas gauna valstybės sekretoriaus biuras. Kuriame veikia jūsų įmonė, o registracija leidžia naudoti jūsų logotipą tik valstybėje. Tačiau patvirtinus paprastai gausite prekės ženklo registracijos liudijimą. Tai reiškia, kad paprastai savo prekės ženklą galite pradėti identifikuoti su A(r), o ne su C/, o tai paprastai reiškia, kad pretenduojate į prekės ženklo teises. Ženklo, tačiau dar neįregistravo prekės ženklo, todėl negali naudoti A(r).

Prekės ženklas

Prieš pateikdami prekių ženklo paraišką Prekių ženklų tarnybai, turite naudoti prekės ženklą prekėms parduoti ar platinti arba paslaugoms parduoti ar reklamuoti. Be to, registracija suteikia jums teisėtą federalinio prekės ženklo nuosavybės teisę ir išskirtines teises naudoti bet kurioje JAV vietoje, susijusią su prekėmis ar paslaugomis, kurias nurodėte registruodamiesi​​. Kaip ir kitų prekių ženklų, domenų vardų registruoti nereikia, nebent registruotasis prekės ženklas iš tikrųjų naudojamas registruotojo prekėms ar paslaugoms identifikuoti visuomenei, o ne tik ten, kur yra interneto svetainė. Kadangi jūsų įmonės pavadinimas (tinklaraščio pavadinimas) ir logotipas yra jūsų verslo ir įmonės DNR dalis, svarbu pateikti abiejų autorių teisių ir prekių ženklų registravimo paraišką.

Pagal įprastą teisę, jūs galite būti savininkas, kai pradedate naudoti savo simbolį, šūkį, logotipą ar atvaizdą ant pakuotės, gaminių etikečių ar gaminių. Jūsų verslas yra susietas su ta konkrečia fraze, spalvų schema, forma ar įvaizdžiu. tavo charakteriui. Kai pradedate naudoti savo vardą ar logotipą savo verslui reklamuoti, kol perkeliate savo darbą į popierių ar kompiuterį kaip savo prekės ženklą, jums priklauso autorių teisės.

Savininko normatyvai

Atsižvelgdami į registruotas autorių teises, galite apsaugoti savo logotipo naudojimą, paskelbimą, platinimą ir kontroliuoti, kaip jis pateikiamas visuomenei. Nors JAV patentų ir prekių ženklų biuras garantuoja, kad niekas neregistruos jūsų prekės ženklo, kuris yra toks pat arba akivaizdžiai identiškas. Jūs esate atsakingi už savo įmonės intelektinės nuosavybės teisių apsaugą, jei kas nors bandys jį naudoti.

Jei pasirinksite vietinę apsaugą tiesiog naudodami savo logotipą artimiausioje vietovėje, jums nereikės mokėti už faktinę prekių ženklo paraišką. Tačiau šis lygis suteikia labai ribotą jūsų intelektinės nuosavybės apsaugą. Logotipo kūrimas naudojant valstijos prekių ženklų biurą (kuris užtikrina panašią federalinės registracijos apsaugą, bet tik konkrečioje valstijoje) paprastai kainuoja nuo 50 iki 150 USD. Logotipo ženklo naudojimo pranašumai. Jei ne, ar tikrai norite, kad jūsų logotipas būtų užregistruotas. Svarbu suprasti. Yra įvairių tipų ir lygių teisinės apsaugos, dėl kurios galite kreiptis, ir jei procesą atliekate patys arba pasitikite. Dėl teisinės pagalbos , griežtesnės saugumo priemonės lems ilgus ir brangius procesus. Kai kuriais atvejais, norint laimėti bylą, gali pakakti vien tik logotipo žymėjimo.

Pabaigai

Yra daug panašumų tarp dviejų autorių teisių ir prekių ženklų sričių. Ir buvo žinoma, kad įmonės naudoja abi sritis, kad apsaugotų savo logotipus nuo nepageidaujamo naudojimo.

Pirmiausia turite atlikti paiešką federalinėje duomenų bazėje, kad įsitikintumėte, jog jūsų įmonės pavadinimas dar nėra pažymėtas prekės ženklu. Kai naudojatės franšize, pagrindinė teisė, kurią suteikiate franšizės gavėjui, yra licencija naudoti jūsų prekės ženklą.

TavoSiena.lt

Reklaminiai tentai statybvietėse

Reklaminiai tentai statybvietėse. Dažnas esame pripratę prie uždengto statybų aikštelės vaizdo vykstant statyboms, rekonstrukcijos ar griovimo darbams. Statybvietės tvoros bei pastoliai dažniausiai yra uždengiami miestų bei priemiesčių teritorijose, kuriose lankosi dideli srautai žmonių. Ant laikinų statybvietės tvorų sumontuoti reklaminiai tentai ne vien sumažina smalsių žmonių dėmesį, sutelkiamą į veiklą statybos aikštelėje, bet ir tuo pačiu pagražina statybų aikštelės aplinką. Atsiradus poreikiui uždengti tvoras pirmą kartą iškyla nemažai klausimų, vienas iš jų – kaip atlikti viską teisingai? Kad patikėtą tvorų uždengimo projektą atlikti tvarkingai reikia iš pradžių išsiaiškinti tam tikras svarbias detales.

Reklaminiai tentai statybvietėse

Tento rūšis

Reklaminiai tentai įprastai gaminami iš trijų tipų tentinių medžiagų – tam tikros medžiagos parinkimas priklauso nuo esamo poreikio. Laminuoti tentai pritaikyti labiau trumpalaikiams projektams, trunkantiems iki metų. Šio tipo reklaminiai tentai lengvai glamžosi, nuo didelio šalčio bei vėjo pradeda trupėti. Kitų, lietų tentų gamyba dažniausiai reikalinga esant didelių tentų poreikiui lauko ar vidaus reklamai – jie tarnauja ilgiau ir atrodo solidžiau nei laminuoti reklaminiai tentai, tad juos dažnai naudoja prekybos centrai savo komercinėse parduotuvėse. Ieškant tentų statybviečių laikinų tvorų uždengimui rekomenduojama rinktis perforuotus (mesh) tentus. Šie tentai yra perpučiami, tad net ir didesnis vėjas nesudaro burės efekto.

Spaudos rūšis

Renkantis spaudos rūšį rekomenduojama atsižvelgti į statybos darbų projekto numatomą laikotarpį. Jei statybos darbus ketinama įvykdyti per metus ar greičiau – tentų gamybai puikiai užtektų ir solventinės ar ekosolventinės spaudos, kuri yra pigesnė bei mažiau atsparesnė blukimui nei kitos. Tačiau jei jūsų projekto statybos darbai planuojami keleriems metams – atkreipkite dėmesį į tai ir pasirinkite ilgaamžiškesnę, išorės sąlygoms atsparesnę UV ar lateksinę spaudą.

Dydis

Prieš kurdami maketus bei pateikdami užsakymą reklamos gamybos įmonei, nepamirškite detaliai išsimatuoti laikinų tvorų matmenų. Išsimatavę pasitarkite su reklamos gamintojais kiek proporcingai reikėtų pamažinti tentų matmenis, kad pagaminti reklaminiai tentai tinkamai išsitemptų per visą tvoros plotą. Tentus rekomenduojama šiek tiek pakelti nuo žemės paviršiaus, kad šie nesusipurvintų nupjauta žole ar purvu.

Reklaminiai tentai statybvietėse – Leidimai

Kur kalbama apie išorinę reklamą, niekada nevertėtų pamiršti ir pačių leidimų, skirtų išorinės reklamos priemonių įrengimui. Kiekvieną kartą ruošiant maketus tentams reikėtų atsižvelgti į savivaldybių iškeltus reikalavimus išorinės reklamos įrengimui ir jų apmokestinimui. Jei norite išvengti mokesčių leidimams jūsų naudojami tentai turi būti be jokių reklaminių elementų – logotipų, įmonės kontaktų ar su įmonės veikla susijusios tekstinės bei vaizdinės informacijos.

SEO straipsniu talpinimas

Verslo kelionių planavimas – patikėkite tai profesionalams

Verslo kelionių planavimas. Statistika rodo, kad kiekvieną dieną pasaulyje iš vieno taško į kitą skrenda apie 6 milijonai žmonių. Tai yra beveik 0,1 procento visos pasaulio populiacijos. Lėktuvų keleivių kelionės tikslas gali būti labai įvairus – poilsinės kelionės, šeimos ar giminių lankymas, verslo kelionės, medicininis turizmas ir pan. Iš visų šių kelionių rūšių, verslo kelionės  gerokai skiriasi nuo visų kitų turizmo šakų, kadangi čia dažniausiai turistas ne tik pamato svečią šalį, susipažįsta su kita kultūra, tačiau už jo kelionę apmoka darbdavys ir dar dažnu atveju jis kelionės metu gauna atlyginimą bei komandiruotpinigus.

Verslo kelionių planavimas

verslo kelionių planavimas

Verslo kelionėms priskiriamos asmenų kelionės, kai jie vyksta į komercines parodas kitame mieste ar šalyje. Dalyvauja konferencijose bei susitikimuose su partneriais ar klientais, vyksta į įmonės renginius ar periodinius kompanijos susitikimus. Taip pat ir skatinamosios kelionės, kurių metu įmonės darbuotojai vyksta visi kartu ar atskiromis komandomis pramogauti, atsipalaiduoti bei atitrūkti nuo kasdienybės. Kiekvienas iš šių verslo kelionės tikslų dažnu atveju turi labai didelę finansinę bei moralinę naudą įmonei. Surandami nauji potencialūs partneriai ar klientai, pasisemiama naujų verslo plėtojimo idėjų, susipažįstama su gerąja kitų šalių ar įmonių patirtimi. Padidinamas darbuotojų lojalumas įmonei, jų įsitraukimas bei motyvacija dirbti ir siekti gerų įmonės veiklos rezultatų.

Verslo kelionės – tiksli darbotvarkė

Kartais gali pasirodyti, kad kelionės – tai ramybė, atsipalaidavimas ir atitrūkimas nuo visų įsipareigojimų. Tačiau tai dažniau tik poilsinių kelionių paketų ypatybė, kai kiekviena detalė sudėliota pagal programą. Verslo kelionės Starttravel.lt yra specifinės dėl to, jog kiekvienos detalės išpildymas turi būti tikslus ir dažnai suderintas minutėmis pagal susitikimų ar renginių darbotvarkę. Kiekviena tokia kelionė yra unikali, jos negali būti kartotinės, kadangi susitikimai vis kitokie, kitose vietose.

Svarbūs derinimo veiksmai

Verslo kelionių metu yra svarbu suderinti kelionės skrydžių, keltų, vietinio transporto ar pervežimų laikus, vietas. Net ir numatant galimus vėlavimus, tačiau išlaikant kelionės vientisumą. Be to, labai svarbu tinkamai pasirinkti apgyvendinimo vietą – viešbučio vieta turėtų būti maksimaliai patogi, leidžianti nesunkiai pasiekti kelionei aktualius susitikimų taškus. Viešbutyje turėtų būti spartus interneto ryšys, galimybė ramiai atlikti darbus kambaryje ar tam skirtoje erdvėje. Galimybė turėti salę verslo susitikimams ar tiesiog 24 valandas per parą dirbanti viešbučio registratūra, užtikrinanti sklandžią įsiregistravimo ir išsiregistravimo iš viešbučio paslaugą. Verslo kelionių metu taip pat labai svarbu yra turėti laiku atvykusį kelionės bagažą, nepažeistas gabenamas verslo dovanas ir pan., tad dažnai aktualu  pasirūpinti ne tik nelaimingų atsitikimų draudimu, tačiau taip pat ir prarasto ar sugadinto bagažo draudimu, leidžiančiu bent jau gauti kompensacijas ir turėti galimybę įsigyti trūkstamus dalykus kelionės metu ne savo sąskaita.

Verslo kelionių planavimas – suderins profesionalai

Atsižvelgiant į kiekvienos verslo kelionės detalės svarbą, visada geriausia verslo kelionių planavimą palikti patyrusiems asmenims – kokybiškai dirbantiems profesionaliems kelionių organizatorių darbuotojams. Jie ne tik dažnai žino lankomų valstybių ypatumus, vietinio transporto galimybes, bet taip pat dažnu atveju gali pasiūlyti kelionės paslaugas išskirtinėmis kainomis. Kelionių organizatorius Start travel būtent tokį išskirtinį aptarnavimą gali suteikti kiekvienam besikreipiančiam turistui, nesvarbu, ar kelionės tikslas būtų verslo susitikimas, ar poilsis. Lai verslo kelionės planavimas netampa iššūkiu ir papildomu galvos skausmu – patikėkite tai šios srities specialistams.

SEO straipsniu talpinimas

Tūrinių raidžių montavimo etapai

Tūrinių raidžių montavimo etapai. Niekam ne paslaptis, kad tūrinės raidės turi didelę galią su Jūsų verslo prekiniu ženklu ir logotipu pasiekti plačiąją auditoriją. Tūrinių raidžių gali būti įvairiausių tipų, dizainų bei dydžių. Jos gali būti montuojamos labai skirtingomis sąlygomis. Yra daug skirtingų variacijų, kur gali būti montuojamos raidės: ant išorinio pastato fasado, parduotuvės viduje ar išorėje. Raidės taip pat gali būti naudojamos ir kaip interjero detalė. Nuo iškabos tipo ir montavimo vietos priklauso kaip sudėtinga bus ją pritvirtinti. Nepaisant to, šiandien su Jumis pasidalinsime  pagrindiniais ir dažniausiai pasitaikančiais tūrinių raidžių montavimo etapais.

Tūrinių raidžių montavimo etapai

Tūrinių raidžių montavimo etapai
  1. Pasiruoškite visą Jums reikalingą įrangą. Nuo užsakymo tipo ir dydžio priklauso, kokia Jums bus reikalinga įranga. Jei Jums reikia sėkmingai nugabenti  didelių gabaritų tūrines raides, Jums gali prireikti sunkvežimio. Jeigu planuojate montuoti standartinio dydžio raides tuomet joms dažniausiai pakanka kopėčių, kad pasiektumėte Jums norimą aukštį. Taip pat proceso metu turėtų būti reikalingi ir šie įrankiai: lakštiniai metaliniai varžtai arba betoniniai sraigtai, virvė ir atsuktuvas arba elektrinis grąžtas.
  1. Nusistatykite šiam projektui reikalingą darbo jėgą. Tūrinių raidžių dydis ir pastato aukštis turi nemažai įtakos montavimo proceso sudėtingumui. Kuo didesnės tūrinės raidės tuo sunkiau jas sumontuoti ir tam bus reikalinga daugiau pagalbos. Galbūt Jums reikės pagalbos iš pastato viršaus, kad būtų galima iškelti iš viršaus raides, arba pagalbos apačioje. Todėl prieš montavimo etapą pagalvokite, kiek žmonių darbo jėgos reikės šiam projektui.
  1. Naudokitės šablonu. Turimas šablonas gali padėti Jums nustatyti, kur tiksliai turėtų būti montuojama reklaminė iškaba. Nusistatę tikslias koordinates ir išgręžę skyles, kur bus montuojama iškaba, galite ištraukti laikinai pritvirtintą šabloną. Žinoma, galima tvirtinti ir be šablono pagalbos, tokiu atveju taip pat reikės tiksliai apskaičiuoti montavimo vietą, kad iškaba būtų pritvirtinta tolygiai.
  1. Ant montavimo paviršiaus uždėkite tūrinių raidžių pagrindus ir juos pritvirtinkite. 
  1. Kitas etapas – testavimas. Jei montuojamos raidės yra su LED apšvietimu, tuomet turite įsitikinti ar viskas yra tinkamai pajungta ir veikia. Jei naudojamas išorinis apšvietimas, pavyzdžiui, prožektorius, jį taip pat reikėtų patikrinti. Svarbu nepamiršti, kad kvalifikuotus darbus turėtų atlikti tos srities profesionalas, laikydamasis visų būtiniausių taisyklių.
  1. Paskutinis etapas – tūrinių raidžių išorinio sluoksnio pritvirtinimas. Išorinis sluoksnis suteikia pagrindinį visos iškabos vaizdą. Tinkamai jį pritvirtinę galėsite džiaugtis puikiu savo darbo rezultatu. 

Naudinga pasidomėti:

Paskutinė montavimo dalis

Montavimas yra paskutinė tūrinių raidžių gamybos proceso dalis. Tačiau tokia pat svarbi kaip ir visas gamybos procesas. Be tinkamai pritvirtintos iškabos nebus matomas rezultatas. Patogiausia yra užsisakyti montavimo paslaugą kartu su pačios iškabos gamyba, tokiu būdu visu procesu nuo A iki Z pasirūpins profesionalai, o Jūs galėsite džiaugtis nuostabiu rezultatu. 

Susisiekite su mumis

Telefono numeriai

El. pašto adresai

Darbo laikas

  • Pirmadienis – Penktadienis: 08:00 – 17:00
  • Šeštadienis – Sekmadienis: uždaryta.

Straipsniu talpinimas

Kūryba – vienas pagrindinių aspektų reklamos gamyboje

Kūryba. Džiugu, kad nepaisant karantino dauguma verslininkų vis tiek ieško įvairių galimybių, kaip puoselėti savo verslą ir pritraukti naujus klientus. Visiems aišku, kad karantinas nesitęs visą gyvenimą. Kai kurie verslininkai galbūt tik pradėjo vystyti savo veiklą tokiomis sąlygomis, o kiti tikriausiai kuria naujas idėjas, ruošia planus, strategiją netolimai ateičiai. Prieš kuriant verslą, labai svarbu tinkamai įvertinti, kiek teks daug energijos, laiko ir pinigų investuoti didinant įmonės žinomumą ir matomumą. Todėl norint tikslingai ir protingai paskirstyti šiuos resursus, kad būtų gaunama daugiausiai naudos, rekomenduojame pasirinkti reklamos gamybos agentūrą, kurioje dirbtų kūrybiškos asmenybės, tikri šios srities profesionalai, kurie turima patirtimi, patarimais padėtų Jūsų įmonės vardui tapti išskirtiniu. 

Kūryba

kūryba

Reklamą matome visur aplink save, ji turi būti išskirtinė, kad ją pastebėtų. Kuriant reklamą ji turi būti kruopščiai, tikslingai ir kūrybiškai apgalvota, kad vartotojai, kuo greičiau priimtų sprendimą. Tiesa ta, kad ši rinka kiekvieną dieną tampa vis konkurencingesnė ir sukurti įdomią reklamą tampa vis sudėtingiau. Tačiau kad ir kaip greitai keistųsi pasaulis, reklamos gamybos principai lieka tokie patys, tikslas: atkreipti vartotojų dėmesį, paskatinti vartotojus įsigyti reklamuojamą produktą, ar pakviesti apsilankyti reklamuojamame objekte. 

Naudinga pasidomėti:

Reklamos efektyvumas

Ar atkreipėte dėmesį, kurias reklamas Jūs pastebite greičiausiai? Kurių reklamų vizualas ar tekstas, Jus skatina vėliau daugiau informacijos ieškoti grįžus namuose? Tai dažniausiai būna kūrybingos, ryškios, originalios reklamos. Sprendimai paremti kūrybiškumu visada yra efektyvesni. Žmonėms visada yra įdomiau matyti, išgirsti, stebėti naujus dalykus, kurių jie dar nėra matę. Tad dažniausiai reklamos efektyvumą lemia ne išleistas didžiulis pinigų kiekis, bet tinkamos reklamos agentūros pasirinkimas. Kuriant lauko reklamas, norėtume išskirti kelis bruožus, į kuriuos reikėtų atsižvelgti, norint sukurti kokybišką reklamą:

  •         Originalumas;
  •         Išskirtinumas;
  •         Įdomiai pateikta idėja;
  •         Paprastas, lengvai suprantamas pateikimas;
  •       Ryški detalė, kuri patrauktų vartotojo akį.

Paprasta, bet patrauklu

Taip – kūrybiškumas yra tikrai siejamas ir su paprastumu!  Kai atrodo, kad jau nieko neįmanoma sugalvoti, prisiminkite, kad genialumas slypi PAPRASTUME. Kartais užtenka vieno sakinio, ar tinkamos kelių žodžių kombinacijos, kad atkreiptumėte dėmesį į reklamą ir be stulbinančių nuotraukų, ar nuolat besikeičiančių įmantrių vaizdų. Kartais apie kūrybiškumą galime spręsti vien iš reklamos agentūros pavadinimo. Tarkime reklamos gamybos agentūra: MB Reklamos kepėjai reklamos gamyba, skamba originaliai, paprastai ir kūrybiškai. Pavadinimas, net priverčia nusišypsoti, pagalvoti ir paieškoti, ką jie iš tikrųjų „kepa“. O Reklamos kepėjų  “duona” –  reklamos gamyba ir jie ją kepa profesionaliai. Tokie “Reklamos kepėjų”  gaminiai, kaip tūrinės raidės, led reklama, šviesdėžės, tentai, reklaminiai stendai ir skydai,  pilonai, reklama ant automobilių ir kitos paslaugos tikrai nelieka nepastebėtos. Ypač pasitvirtina reklamai naudojami pilonai Reklamoskepejai.lt.

Apsilankę www.reklamoskepejai.lt lengvai išsirinksite norimas paslaugas, beliks tik suderinti visus techninius klausimus. Svarbu turėti idėją, o reklamos gamyba  palikite pasirūpinti kūrybingiems reklamos kepėjų specialistams. Darbai atliekami naudojant naujausias technologijas, techninės galimybės leidžia įgyvendinti net nestandartinės idėjas, o prioritetai greitis ir kokybė – nenuvils Jūsų.

Susisiekite su mumis

Telefono numeriai

El. pašto adresai

Darbo laikas

  • Pirmadienis – Penktadienis: 08:00 – 17:00
  • Šeštadienis – Sekmadienis: uždaryta.

SEO talpinimas

Samdomas darbas ar nuosavas verslas?

Samdomas darbas ar nuosavas verslas? Iš pažiūros atrodytų paprastas klausimas, kas geriau, samdomas darbas ar nuosavas verslas. Turbūt daugelis sakytų, jog nuosavas verslas yra visuomet geriau, kadangi būdamas įmonės vadovu tu visų pirma uždirbi daugiau pinigų, taip pat turi daugiau laisvės, tau nereikia darbe sėdėti nuo ryto iki vakaro, be to esi pats sau vadas todėl niekas negali tau vadovauti.

Samdomas darbas ar nuosavas verslas?

samdomas darbas ar nuosavas verslas

Tačiau taip atrodo tik tiems žmonėms, kurie patys nėra turėję savo verslo. Dažnai samdomi darbuotojai mato savo vadovus kaip asmenis, kurie per daug nieko nedaro, tik vadovauja ir gauna didžiąją dalį įmonės uždirbtų pinigų. Bet greičiausiai, kad įmonės vadovas pasiektų tokį lygį, kuomet jam jau nebereikia dirbti, jis prieš tai turėjo įdėti daug darbo, aukoti savo laiką, santykius su šeima ar draugais bei laisvalaikį.

Taip yra todėl, kad pradėjus verslą pinigai ateina ne iš karto. Visų pirma reikia nusiteikti, kad pirmus metus tu greičiausiai dirbsi nuostolingai arba vos sugebėsi išlaikyti įmonę. Būnant direktoriumi reikia įdėti daug darbo ir pastangų, kad viskas būtų sėkminga. Visų pirma reikia įsteigti įmonę (žinoma galimas ir jau įsteigtos įmonės pirkimas), tuomet būtina pritraukti potencialių klientų ir be abejo reikia užsitarnauti gerą vardą. Vien tik gerai atliekamas darbas dar negarantuoja verslo sėkmės. Šiais laikais labai svarbų vaidmenį atlieka reklama, klientų teigiami atsiliepimai bei rekomendacijos. Neišmanant kaip šiuos visus dalykus atlikti teisingai, kylą grėsmė, kad verslas niekada neperaugs į rimtesnį lygmenį.

Na o dirbant samdomą darbą viskas yra šiek tiek paprasčiau. Darbuotojams nereikia rūpintis įmonės ateitimi, jie tiesiog dirba savo darbą už kurį gauna atlygį. Dažnose darbovietėse vos tik išėjus po darbo namo, darbuotojams jau nebereikia rūpintis darbe paliktomis problemomis ir nereikia kurti strategijų kaip patobulinti įmonės veiklą. Viskas ką reikia daryti, ta gerai atlikti savo darbą.

Taigi, nuosavas verslas tinkamas tikrai ne visiems asmenims. Kartais samdomas darbas nors ir atneš Jums mažesnes pajamas, tačiau užtikrins saugesnį, ramesnį gyvenimą. Todėl prieš pradedant verslą, visų pirma įvertininkite save ir savo galimybes. Sėkmės!