Temos Archyvai: SEO paslaugos – optimizavimo patarimai

SEO paslaugos – patarimai, atsiliepimai, komentarai optimizuojant internetinius puslapius verslui, informavimui, blogeriams. Patarimus ir konsultacijas, atsiliepimus pateikia savo srities profesionalai, todėl sužinosite plačiau kaip savo verslo svetainę optimizuoti iš vidaus, iš išorės. Kaip parašyti kokybiškus SEO straipsnius ir juos patalpinti, kad sukurti kokybę atitinkančias atgalines nuorodas.

Nuo ko pradėti talpinant SEO straipsnius

Nuo ko pradėti. SEO kaip ir nekilnojamas turtas, ypač žemė, bėgant laikui įgauna vis didesnę vertę. Daugelis Lietuvoje veikiančių įmonių ir internete dedančių pastangas, kad būtų matomi jau spėjo įvertinti gaunamą naudą iš SEO. Būtent SEO straipsnių talpinimas apie save, savo prekes ar teikiamas paslaugas ir yra didžiausią naudą nešanti paslauga – išorinis verslo palaikymas internete.

Nuo ko pradėti

nuo ko pradėti

Tie, kurie domisi SEO paslaugomis ir jų nauda, greičiausiai, jau yra surinkę nemažai informacijos apie tai, kaip šis procesas vyksta. Tik gaila, kad kai kurie vis dar mano, kad yra pajėgūs tai atlikti patys. Žino nuo ko pradėti, ką daryti, tačiau greitai pasimeta ir nusivilia kai nepavyksta pasiekti rezultatų, kurie buvo aprašyti informaciniame straipsnyje. Pradžioje naudinga suprasti, kad SEO straipsnių talpinimas yra išorinė puslapio optimizacija ir be vidinio SEO tai įgyvendinama itin sunkiai, ilgai arba, labai brangiai. Tad teisingai mąstantys verslininkai jau galėjo susivokti, kad pradžioje yra svarbu stiprinti ne išorę, bet pilnai susitvarkyti vidų. Taip, nesutvarkius svetainės viduje SEO galima pradėti talpinti SEO straipsnius, tačiau ankščiau ar vėliau teks grįžti prie vidinės SEO tvarkos puslapyje. Tad pradėti talpinti SEO informacinius straipsnius naudinga pradėti nuo savo turimos svetainės.

Naudinga pasidomėti:

Blogas svetainėje

seo straipsniu talpinimas - IT turas

Be to, kad savo svetainėje aprašysite kiekvieną teikiamą paslaugą ar prekę smulkiai atskirose skiltyse, Jums reikia ir vidinio blogo. Vidinis blogas yra kaip pamatai namui, kuo jis tvirtesnis, tuo puslapis kils paieškos sistemoje greičiau ir ateityje, kai raktažodžiai iškils iki konkurencijos maksimalaus lygio, TOP 10, nesudėtingai sugebėsite valdyti jų pozicijas ir savo pastangomis išlaikyti jas aukštumoje. Tačiau ir tam reikia tinkamai pasiruošti.

  • Patiems pasirašyti kokybiškus SEO straipsnius arba, tam neturint laiko už sakyti juos pas rašančius tokiems tikslams;
  • Parašius ar gavus jau parašytą SEO straipsnį naudinga jį patalpinti. Pirmus straipsnius naudinga talpinti savo vidiniame kataloge nepamirštant suaktyvinti nuorodas į tas prekes ar paslaugas, kurios yra aprašomos straipsnyje. Tokių straipsnių rekomenduojama patalpinti nuo 5 iki N. Laikui bėgant ir palaipsniui patalpinant bent 1-2 straipsnius per mėnesį, per metus jų susikaups iki 20-30. Jūsų verslo svetainė įgaus nemažai svorio;
  • Tai atlikus belieka kreiptis į SEO specialistus, kurie turi savo milžiniškas info bazes, todėl yra pasirengę Jums padėti talpinant SEO straipsnius ir dar labiau gerinant Jūsų raktažodžius pagal verslo sritį.

Straipsnių talpinimo fermos

Kai kurie SEO specialistai tam tikrus straipsnių katalogus vadina fermomis ir klysta tie, kurie jas vadina nekokybiškomis dėl išvaizdos. Taip jie elgiasi, nes tikisi pritraukti kuo daugiau užsakovų į savo gražiai „nušlifuotus” straipsnių katalogus. Deja, tai greičiausiai žinote ir Jūs, kas gražu iš išorės ne visada yra gerai viduje. Jei mokėtumėte atlikti svetainių analizę suprastumėte ir patys įsitikintumėte, jog talpinti SEO straipsnius naudinga ne visuose.

  • Vieni katalogai neturi jokių vidinių SEO resursų, nors turi nemažai straipsnių. Taip yra todėl, kad jos yra tik gražios fermos mokesčio paėmimui iš norinčių patalpinti straipsnį gražiame kataloge;
  • Kiti gražūs katalogai yra aukštos kokybės, tačiau neperduodančios tos kokybės savo klientams per straipsniuose patalpinamų atgalinių nuorodų dėka. Tokios nuorodos iš straipsnių neretai būna blokuojamos iš vidaus. Taip nuoroda veda į Jūsų svetainę, tačiau skaitytojai pirma ateina į patalpintą straipsnį ir tik po to, jei dar lieka energijos paspaudžia nuorodą. Kokybiškų atgalinių nuorodų straipsniai niekada nebūna aukščiau tų svetainių į kurias daromi nukreipimai.

Kas yra kokybiški katalogai straipsniams

Kokybiškų katalogų SEO straipsnių talpinimui yra nemažai, tačiau nemažai yra tik gražių. Nauda iš patalpinto SEO straipsnio atsiranda ne dėl grožio, bet tokio pat katalogo optimizavimo iš vidaus ir išorės, kokio siekiate ir Jūs. Todėl ne grožis neša naudą, bet kokybė. Patalpinus SEO straipsnį kokybiškame kataloge paieškoje jis pasirodo itin greitai ir atvaizduojamas ne tik pagal linką (tikslų straipsnio adresą, kaip šis: ), bet ir pagal pavadinimą. Nebūtinai jis atsiduria pirmoje vietoje, tam įtakoja minimos raktinės frazės straipsnio antraštėje. Tačiau lengvi pavadinimai visada 1-3 dienų bėgyje jau būna pirmose paieškos pozicijose.

Tai dar ne viskas. Gaunant kokybišką atgalinę nuorodą iš patalpinto SEO straipsnio įvyksta ir keliamo raktažodžio pozicijos. SEO specialistai tai vadina „sujudimu”. Raktažodis gali šiek tiek nukristi ir po kažkiek tai laiko vėl pakilti, tik šį kartą aukščiau buvusios pozicijos iš kurios buvo kritęs.

SEO straipsnių talpinimo nauda

Kiekvienam naudinga žinoti, kad SEO straipsniai yra talpinami dėl vienos priežasties – informacijos apie Jūsų internetinę veiklą ar parduodamas prekes skleidimo. Kuo daugiau informacijos apie save pateikiate paieškos sistemoje, šiuo atveju kataloguose, tuo didesnį palaikymą Jūsų puslapis gaus iš pačios sistemos. Informacija bus vertinama kaip tinkanti vartotojams, todėl pagal tam tikras ir tik Jums naudingas frazes Jūsų svetainė sėkmingai kils paieškoje.

Kiek kainuoja straipsnio talpinimas

kiek kainuoja seo straipsniu talpinimas

Standartiniai SEO straipsnių talpinimo įkainiai nėra dideli. Vos po 4-7 eurus už 1 patalpintą straipsnį. Tačiau atsižvelgiant į tai, kad naujų verslų iškėlimui gali prireikti ne 10 ar 20, bet 30 ar net 50 ir daugiau straipsnių, itin daug katalogų turintys specialistai kainą gali sumažinti iki 2 eurų už talpinimą + PVM. Svarbu atminti, kad naudą Jūsų verslui duos ne suma už patalpintą straipsnį, bet kokybiška atgalinė nuoroda, kuri daugeliu atvejų nekainuoja nei 120, 60 eurų. Jų reali kaina yra nuo 2 eurų talpinant 100 straipsnių ir didėja mažėjant talpinamų SEO straipsnių kiekiui. Tačiau, jei sutinkate mokėti po 100 ar 150 eurų, tai Jūsų sprendimas, jei praktikoje vertinate tik grožį 🙂

Nuo ko pradėti – konsultacija

Taigi, svarbu atminti, kad vienas patalpintas SEO straipsnis dar niekam nesukūrė norimos naudos, neiškėlė raktažodžio į paieškos aukštumas. Todėl tai reikia daryti nuosekliai, kas mėnesį, numatant ir skiriant tam tikro dydžio investicinį biudžetą.

TavoSiena.lt

Ar visiems internetiniams puslapiams reikia SEO?

Ar visiems internetiniams puslapiams reikia SEO? Turbūt ne kartą teko matyti, kad internetinius puslapius kuriantys specialistai dažniausiai akcentuoja, kad jų sukurta svetainė arba parduotuvė bus draugiška SEO. Tai tikrai yra labai svarbu. Tiesiog ne visi supranta, kad SEO yra tiesus kelias sėkmės link. O tuomet, kai jo nėra, dažniausiai pralenkti konkurentus bus labai sunku.

Ar visiems internetiniams puslapiams reikia SEO?

Ar visiems internetiniams puslapiams reikia SEO

Pirmiausia Jums yra reikalinga patikima SEO agentūra ar SEO specialistas, kuris padės suprasti kas ir kaip. Kuo daugiau žinosite – tuo ramesnis galite būti, kad nauda bus. Ir tuo pačiu – ji bus maksimali.

SEO didina Jūsų vardo žinomumą

Nors dažniausiai vertinant reklamos galimybes žmonės nori, kad jos padėtų didinti pardavimus, tačiau reikia nepamiršti ir verslo vardo žinomumo didinimo. SEO paslaugos tam puikiai tarnauja. Kuo Jūsų vardas bus labiau žinomas – tuo ilgainiui pardavimai taip pat bus didesni. Ir tokiu atveju, kai pas jus grįžta tie patys klientai, kurie jau nors kartą pirko, ir tokiu atveju, kai randa nauji, kadangi yra girdėję apie Jūsų verslą, nors gal net ir patys tiksliai negali atsakyti – kur. Tokią magiją kuris SEO.

Naudinga pasidomėti:

Viskas ne taip paprasta, kaip atrodo

Kadangi šiuo metu apie SEO paslaugas internete galima rasti labai daug informacijos – kai kurie bando patys optimizuoti savo puslapius. Žinoma, vienas, keli žingsniai yra geriau nei jokių, tačiau ir kiekvienas jų turi būti padaromi labai tiksliai, kadangi galima ne tik kad nepagerinti savo svetainės, tačiau ir dar pabloginti ją.

Juk reikia ne tik atlikti konkrečiai daugeliui puikiai žinomus SEO žingsnius, tačiau ir sekti tendencijas, kurios labai dažnai kinta. Verslininkai paprasčiausiai neturi laiko į jas gilintis ir dėl to padaro daug klaidų.

Puslapiui ar ir el. parduotuvei?

Kai kurie galvoja, kad SEO paslaugos yra galimos tik internetiniam puslapiui, svetainei. Taip nėra. Taip, jos tinka ir šio tipo WEB, tačiau kur kas svarbiau pasirūpinti, kad elektroninė prekybos vieta būtų tinkamai sutvarkyta. Tokiu atveju galima pasiekti kur kas didesnius pardavimus ir tuo pačiu plėsti Jūsų verslo vardo žinomumą. Tai yra svarbiausia, tiesa?

Ar visiems internetiniams puslapiams reikia SEO – profesionali pagalba

Geras specialistas visada atsakys į klausimus ir tuo pačiu padės geriau suprasti – kodėl techninis SEO yra toks svarbus. Tai, žinoma, galiausiai džiugins ilgalaike nauda, kuri prasideda vardo žinomumo didinimu ir baigiasi didesniais pardavimais.

Straipsniu talpinimas

Kaip parašyti kokybišką SEO straipsnį, tekstą

Kaip parašyti kokybišką SEO straipsnį. Toks klausimas turėtų iškilti kelioms asmenų grupėms. Norintiems išsakyti savo mintis ir sustiprinti individualų blogą, arba, optimizuoti savo verslui kurtą internetinį puslapį paieškos sistemoje. Antras variantas yra dažniausiai pasitaikantis, todėl norinčių parašyti kokybišką straipsnį, kuris dar ir tarnautų derinantis prie SEO – nemažai.

Kaip parašyti kokybišką SEO straipsnį

Kaip parašyti kokybišką SEO straipsnį

Mokantys kalbėti gali ir parašyti, taip pasakytų mėgėjai, kurie su SEO sritimi neturi nieko bendro. Pavyzdys, prieš kelias dienas gavome vienų iš SEO lyderių, kaip jie deklaravo, pasiūlymą. Nemenkinsime jų, jie turi savo reklamos kelią, tačiau užkliuvo viena detalė. Jie siūlėsi parašyti SEO straipsnį ar kelis kokybiškai ir patalpinti juos savo sukurtuose kataloguose. Katalogų/blogų/tinklaraščių ar kaip bepavadintume sąraše, pasirinkome patį aukščiausią reitingą „el. pašte” turintį. Patikrinome jo „ahrefs” ir pasirodė visa kita medalio pusė. Jie kaip žvaigždžių karuose, kariauja su juodosiomis skylėmis, pamanėme. Jų katalogo domeno DA vietoje deklaruojamo 55 buvo 0, o backlink’ų vos 45 ir su 5 „dofollow”. Taigi, kaip gali šie „meistrai” mums ar Jums, nesvarbu, parašyti kokybišką straipsnį ir padėti kitiems, jei nenori „susitvarkyti savo kiemo”. Patikrinę savo pozicijas nustebome, daugelis mūsų blogų/tinklaraščių ir nuorodų „fermų”, kaip vadina mažiau patirties turintys, buvo fiksuotos aukščiau tariamų SEO specialistų. Taigi, kuo pasitiki kai kurie klientai, sunku patikėti, bet realybė tokia, neturint patirties, jais pasitikėtume ir mes, gal būt.

Naudinga pasidomėti senomis mintimis, gal kas pasikeitė:

Taigi, kaip parašyti SEO straipsnį, kuris būtų geras – faktai

Mūsų patirtis siekia daugiau nei 2013 metus ir prisimename vieną „svarbų”, suprantama ne mums. Mums skambino iš tuo metu itin garsaus dienraščio ir bandė iš mūsų ištraukti informaciją, kodėl rašinėlis niekada netaps straipsniu arba kodėl parašytas straipsnis niekada neduos SEO naudos. Kadangi mes buvome tik įsibėgėjantys SEO specialistai ir tuo metu dar veikė išsilavinimo kodeksas, pabuvome kuklūs. Išklausėme savo pašnekovės, gal šiek tiek suirzusios, bet mandagios. Tačiau tikrų tiesioginių atsakymų į jos užduotus klausimus taip ir nepateikėme. Buvo abejonių dėl savo teisingo kelio rašant SEO straipsnius. Ir tik šiuo metu supratome, kad net ir pradėję „kažkokią” veiklą pavadinimu SEO buvome teisingame kelyje. „Kažką” aplenkėme, kas tuo metu itin daug stengėsi, gal net turėjo svarbias pareigas. Todėl praėjus tiek daug metų mes drąsiai ir atvirai galime pasigirti šio žodžio nededant į kabutes. Per tuos metus esame parašę N straipsnių ir SEO tekstukų kitų straipsnių palaikymui talpinant. Todėl kaip rašyti tikrai žinome ir ne klaviatūra dažnai kalta, bet žinių trūkumas. Suspausdinti galima bet ką, bet tinkamą SEO straipsnį gali tik savo darbą išmanantis ir ilgametę patirtį turintis.

SEO straipsnio kokybė priklauso nuo asmenybės, kuri tą straipsnį ar tekstą kaip bepavadinsite, kuria. Sutikite, yra gudrių „specialistų”, kurie bando apeiti visas taisykles. Tačiau rašant SEO straipsnius tokios gudrybės nepraslys nepastebėtos. Paieškos sistemos algoritmas yra „blogiau” už katedros dekaną, kuris tikrino, o gal dar tikrins Jūsų bakalauro ar magistro darbus. Kopijuotas straipsnis jokiu būdu nėra vadinamas SEO. Jis gali būti tik tam tikro puslapio vidine dalimi, bet jokiu būtu neindeksuojama.

Štai šioje situacijoje ir pradeda „verkšlenti” SEO straipsniu talpinimo paslaugas teikiantys, nes dalis ne intelektinės nuosavybės yra ir ne straipsnį sukūrusių ir atsiuntusių intelektualų.

SEO tekstai ir jų paskirtis

Dažnai klientai painioja sąvokas: SEO straipsniai, SEO tekstai. Nors jų paskirtis skiriasi, daugelis mano, kad tai yra viena ir ta pati sąvoka. Jei SEO straipsniai rašomi ir naudojami vidiniuose bloguose ar išorinės optimizacijos tikslais, tai tekstai turi kitus tikslus susijusius su SEO. SEO tekstai rašomi ir talpinami su tikslu užpildyti vidines verslo svetainės dalis. Tai yra, SEO tekstu rasymas yra skirtas prekių ar paslaugų trumpam bei informatyviam aprašymui, „Title” ir „Description” sukėlimui. Tokių tekstų ilgis nėra didelis, siekia nuo 60 iki 160 simbolių „Title ir Description”. Kategorijų su prekėmis ar paslaugomis tekstai yra šiek tiek ilgesni. Rašoma apie 200-250 žodžių. Tik svarbu atminti, kad rašant SEO tekstus nenaudinga užsiciklinti ties raktinių žodžių prikišimu. Tai atsispindėti gali ir antraštėje bei santraukoje. Štai kodėl tektų rašymo paslaugą dėl SEO naudinga patikėti savo darbą išmanantiems specialistams.

Kaip parašyti kokybišką SEO straipsnį, tekstą – Paišvadaukim

Taigi, klausiate kaip gi parašyti gerą ar kokybišką SEO straipsnį? Atsakymo neradote? Bet jis yra, sutikite. Perskaitę straipsnį turėjote suprasti, kad SEO kokybė straipsnyje yra tada, kai jį rašo specialistai, kurie žino kaip sudėlioti žodžių dėlionę, kuri apjungtų begalę raktinių frazių. Būtent jos gali pritraukti ir Jūsų būsimus klientus į Jūsų internetinį verslą. Nereikia vadovautis tik parašytais kokybiškais SEO straipsniais, bet specialistų patarimais. Sugebate patys, prašom, patalpinsime Jūsų straipsnį Tavosiena.lt Nemokamai.

Gaišdami savo brangų laiką ir rašydami SEO tekstus ar straipsnius prarasite ženkliai daugiau. Nei laiko, nei naudos, bet susimokėti už talpinimo paslaugas, teks, nes vieno patalpinto straipsnio nepakanka.

Ir pabaigai, mus radote, smagu. Padarėme tai ko Jūs ir ieškojote, parašėme gerą SEO straipsnį, o jei jis blogas, kodėl jį radote ir perskaitėte, atradote bent dalelę savo pastabų… Viskas daroma abipusės naudos labui, net jei ir tos naudos tenka šiek tiek palaukti ilgiau.

Ar reikalingas tinklaraštis smulkiajam verslui?

Ar reikalingas tinklaraštis smulkiajam verslui. Šiuo metu ypač pastebimas tinklaraščių populiarumo augimas. Jei esate smulkaus verslo atstovas, negalite sau neleisti pasinaudoti tinklaraščiais ir išplėsti savo įmonės matomumo internete. Tinklaraštis (dar kitaip vadinamas interneto dienoraščiu), yra galingas įrankis, leidžiantis prisijungti prie savo klientų asmeniniame lygyje ir sukurti įdomų įvaizdį apie save internete.

Ar reikalingas tinklaraštis smulkiajam verslui

Ar reikalingas tinklaraštis smulkiajam verslui?

Analizės metu buvo tiriama 1.531 maža ir vidutinė JAV įmonė. Buvo pastebėta, kad įmonės, rašančios interneto dienoraščius, papildomai gauna tokius marketingo privalumus: didesnis lankytojų srautas, didesnis puslapių skaičius, indeksuotas paieškos sistemose, didesnis nuorodų kiekis, atvedantis lankytojus iš kitų svetainių į jūsų.

Jeigu jau nusprendėte kurti savo įmonės tinklaraštį, žemiau yra keli patarimai:

Nustatykite tikslus

 Pirmiausia jums reikia nustatyti savo verslo tikslus. Nesvarbu, ar norite sukurti internetinę bendruomenę, sukurti prekės ženklo žinomumą, pasiekti naują auditoriją ar pasidalinti savo patirtimi.

Asmeniškumas

 Tinklaraščiai įgyja lojalių skaitytojų. Jei norite sukurti emocinį ryšį su klientais, jums reikia sukurti kiek įmanoma asmeniškesnį dienoraštį.

Pagalba žmonėms

 Kitas svarbus dalykas – jums reikia nepamiršti, kad jūs turite būti pasirengę padėti žmonėms: pasidalinkite savo patirtimi su skaitytojais, pateikite pavyzdžių ar patarimų kaip sprendžiate problemas su klientais. Padėkite žmonėms nemokamai.

Nesistenkite parduoti

 Didžiausia smulkaus verslo klaida yra ta, kad jie bando pardavinėti savo prekes ar paslaugas net internetiniame dienoraštyje. Šiandien skaitytojai yra supratingesni labiau, nei bet kada. Jie lengvai supras jūsų gudrybes. Kuo daugiau jūs bandysite parduoti, tuo mažiau jums pasiseks parduoti.

Pastovus atnaujinimas

Tinklaraštis jums atneš naudos tik tuo atveju, jei pastoviai jį atnaujinsit geru turiniu. Nebūtina rašyti kiekvieną dieną, bet vienas naujas straipsnis per mėnesį tikrai neišnaudos viso tinklaraščio potencialo.

Kantrybė

Turėkite kantrybės, kol jūsų pastangos pradės duoti rimtus rezultatus.
Turite klausimu šia tema? Eksperto konsultacijos nemokamai

Kokybiški SEO straipsniai ir jų nauda

Kokybiški SEO straipsniai. Rašytojų mūsų šalyje galima priskaičiuoti nors vežk vežimu. Jei kas norėtų pasiginčyti ar „palaužti rankom” galima pateikti paprastą pavyzdį. Toli eiti nereikia, tiesiog pasijunkite nors vieną Jums žinomą garsų dienraštį. Tame dienraštyje pabandykite susirasti labiausiai Jums aktualų straipsnį ir nesivarginkite jo skaityti, nes visą jo turinį su vedžiojimais bei minčių išvedžiojimais galėsite susirasti komentaruose. Taip, taip, komentaruose susipažinsite su pilnu straipsnių turiniu ir kas svarbiausia, gali būti, kad iš komentatorių žinučių suprasite ir juodąją arba šviesiąją to straipsnio mintį.

Kokybiški SEO straipsniai

Kokybiški SEO straipsniai

Taigi, kad lietuviai moka rašyti ir rašinėti savo mintis yra žinoma jau senei ir visiems, net ir tarnyboms, kaip sakytų pieš „sistemą kovojantys” asmenys. Tačiau šis straipsnis ne apie patriotus ar bukagalvius vagis už vėliavos. Norime perteikti mintį, kad rašyti gali visi, tačiau kokybiškai rašyti sugeba ne visi. Greičiausiai, kad raštvedyba čia niekuo dėta, viskas priklauso nuo žmogaus, kuris sėdi prieš monitorių ir spaudo pirštais klaviatūrą. Taigi, galima bandyti tvirtinti, kad geras straipsnio rašytojas tokiu netampa, tam reikia turėti ir „gyslelę”, kaip pasakytų profesionalai.

Naudinga pasidomėti:

SEO straipsniai

Be komentatorių ar kitokių mažų ir smulkių internetinės erdvės šiukšlintojų yra ir kita grupė, kurie aplinkiniams siūlo įdomias savo intelektines paslaugas, kitaip tariant produktus, kurie vadinasi SEO straipsniai. Šie straipsniai yra vieno tikslo, tai įrankis aprašant įvairias internetines paslaugas su tikslu, kad kuo daugiau žmonių apie jas sužinotų. Daugelis šios paslaugos teikėjų mano, kad straipsniu pavadinti galima ir rašinėlį, tačiau itin kokybiško straipsnio parašymui yra reikalingi ne tik gebėjimai worde sudėlioti tekstą klaviatūros pagalbą, bet ir suprasti, ko reikia paieškos sistemų robotams, kad tekstą ar straipsnį priimtų ir įvertintų jį kaip kokybišką bei naudingą informacijos ieškantiems.

Verta ieškoti kokybės

Ne, rašinėlis nėra straipsniu ir juolab niekada netaps SEO straipsniu. Jei kam nors kiltų mintis pasiginčyti ar padiskutuoti garsiai, tai galima padaryti nesunkiai. Tačiau negaišdami savo ir Jūsų laiko norime pasakyti, kad ir šis ale straipsnis, iškėliau į viršų abi rankas ir pirštais padariau „zuikučius”, nėra aukštos kokybės, nes jis yra skirtas tam, kad jį atrastumėte ir paskaitytumėte, kodėl verta ieškoti kokybiško.

Pirma. Kokybiškas straipsnis greičiau suindeksuojamas;

Antra. Kokybišką straipsnį kaip draugišką priima ir robotai, todėl yra didesnė tikimybė, kad toks straipsnis greičiau atsidurs aukštesnėse pozicijose.

Trečia. Kokybišką tekstą visada smagu skaityti nesvarbu, kad jis nėra parašytas laikantis aukščiausių reikalavimų kokybei.

Ketvirta. Kokybiškas ir teikiamai robotų priimtas tekstas gauna didesniu įvertinimus.

Penkta. Su kokybiškais straipsniais norimų rezultatų pasieksite ženkliai greičiau, nei su paviršutiniškais.

Kokybiškus straipsnius visada naudinga talpinti ir į kokybiškus blogus, panašius kaip ir Tavosiena.lt

SEO straipsniu talpinimas

SEO optimizavimas ar mokama google reklama?

SEO optimizavimas yra procesas, kurio metu siekiama pagal tam tikras vartotojų užklausas (raktinius žodžius) „iškelti“ internetinę svetainę Google paieškos sistemos į pageidaujamą TOP poziciją. Šis procesas skaidomas į dvi dalis: išorinis SEO optimizavimas ir vidinis SEO optimizavimas. Tiek vienas, tiek kitas yra svarbus SEO optimizavimo procese, nes sukuria unikalios pridedamosios vertės.

SEO optimizavimas

seo optimizavimas

Kokie gi pagrindiniai skirtumai tarp SEO optimizacijos ir Google mokamos reklamos?

Atlikus SEO optimizacijos darbus rezultatai yra pastebimi po tam tikro laiko, o užsakius Google mokamą reklamą – pokyčiai matomi iš karto (internetinis puslapis atsiranda paieškos sistemos viršuje pagal vartotojų įvestą tam tikrą raktažodį.

SEO optimizacijos pranašumas – tinkamai atlikti veiksmai turi išliekamąją vertę. Priešingai nei Google mokama reklama. Pasibaigus jos terminui – puslapis krenta į prieš tai buvusią paieškos sistemoje buvusią poziciją.

Naudinga pasidomėti:

Pastaruoju metu interneto naršytojai vis labiau pastebi „ad“ ženklu pažymėtus puslapius (Google mokamos reklamos simbolis), kurie išduoda „dirbtinai iškeltus“ puslapius, o ne natūraliu būdu pakilusius į TOP poziciją. Dėl šio žymėjimo dalis vartotojų pradeda  dvejoti paslaugos kokybe bei patikimumu.

Pagrindiniai Google reklamos privalumai – auditorijos pasirinkimas. Galima pasirinkti visus demografinius rodiklius, pvz.: šalį, kurioje bus rodoma reklama, miestus, tam tikrą laiko periodą, amžiaus grupes ir kitus jums reikiamus parametrus. SEO optimizacijos pagalba – šito sugeneruoti neįmanoma.

Taigi, kurį variantą rinktis geriausia?

SEO STEP komanda rekomenduoja atsižvelgti į savo poreikius: ar tai yra ilgalaikis projektas ar greitu metu reikalingas ir mažai investicijų reikalaujantis dalykas. Jeigu norite greito ir pigesnio varianto – tuomet rekomenduojama rinktis Google mokamą reklamą. Jei siekiama ilgalaikių ir maksimalių pokyčių ateityje – SEO specialistas, kuris optimizuos internetinę svetainę.

Tačiau reikia suprasti ir tai, jog norint ilgaamžės SEO optimizacijos naudos – reikalinga tam tikra administravimo veikla. Internetinė svetainė palikta be SEO specialisto priežiūros, laikui bėgant užleis savo pozicijas kitoms svetainėms, kuriose atliekami nuolatiniai SEO atnaujinimo darbai (papildomos atgalinės nuorodos, kurios palengvina esančią konkurenciją).

SEO straipsniu talpinimas

Internetinės svetainės teksto rašymas: kodėl pasirinkus šią paslaugą, neretai vistiek norime mokinti, kaip ir kokį tekstą parašyti?

Internetinės svetainės tekstų rašymas – populiari SEO paslauga

Internetinės svetainės tekstų rašymas yra antra geidžiamiausia SEO paslauga, po socialinių tinklų marketingo!

Kodėl tekstų rašymo paslauga yra tokia populiari?

internetinės svetainė tekstų rašymas

Tikriausiai atsakymas paprastas – tai yra pakankamai sunku, netgi žinantiems savo veiklą ar verslą nuo A iki Z; tai reikalauja kūrybiškumo ir nestandartinių idėjų; tekstą skaitys kiti žmonės – pirkėjai, todėl turi būti įdomu!

Taip pat skaitykite:

Bet šalia šio klausimo iškart galima kelti kitą klausimą: dėl kokios priežasties iškeliame daugybę reikalavimų teksto turiniui? Tekstas turi būti apie “tą ir tą”, turi būti paminėta “tas ir tas”, turi būti ne per ilgas, bet įdomus ir t.t.

Pasirinkę paslaugą, vistiek skubame mokinti, kaip ją atlikti?

Paradoksalu, tiesa? Užsakome internetinės svetainės teksto rašymo paslaugą, tačiau iškart išdėstome, kaip ji turi būti įgyvendinta! Ir patys atlikti negalime, nes nemokame, neturime kompetencijos ir pan. Ar esate kada nors atsidūrę tokioje situacijoje?

Atvirai pasakius, aš pati esu buvus abiejose pusėse. Keistas dalykas, manau tai psichologinis niuansas.

Kai esame SEO paslaugos teikėjo pozicijoje – klientams mandagiai pristatome savo gebėjimus ir kompetencijas, kad tai darbas, kurį dirbame ir išmanome, ties juo specializuojamės, gilinamės ir pan. Neretai net pyktelim ant savo klientų, jog jie mus pradeda mokinti, kaip atlikti mums mūsų darbą, nors būtent mus pasamdė jį padaryti.

Kas moka pinigus – to ir tiesa, arba klientas visada teisus!

Ar tikrai vis dar galioja šis stereotipas? Reikia pripažinti, kad jis vis dar gajus, bet po truputį iš to “išaugame”. Teisus tas, kuris pateikia racionalų sprendimą ir argumentuotą paaiškinimą, kodėl būtent taip reikia daryti.

Taigi “teisus” sąmoningumas. Ir nelabai svarbu į kurią pusę nusvirs svarstyklės, jei bus priimtas racionalus ir abi puses tenkinantis sprendimas, juk visada yra kur tobulėti.

Kaip elgiasi patys paslaugos teikėjai, atsidūrę kliento vietoje?

Ir žinodami šį savo klientų elgsenos modelį, pabandykime save pastatyti į kitą barikados pusę. T.y. kaip mes patys elgiamės ir kalbame būdami klientais?

Ar tik ne tie patys atsakymai, kuriuos įvardijome kalbėdami apie savo klientus? Juokinga?

Dažniausiai ir mes patys esame tokie pat, viską žinantys ir kitus galintys pamokinti, tipiniai klientai. Vis svarstau, kokios priežastys lemia tokį mūsų mąstymą? Ar tai lietuviškas mentalitetas? – viską moku ir žinau! Ar tai pasitikėjimo trūkumas? Ar tiesiog norėjimas viską kontroliuoti?

Abiems pusėms priimtina išeitis iš situacijos

Bet kokiu atveju, pagalba iš šios situacijos – kuo daugiau išsiaiškinti apie vieni kitų norus, lūkesčius, pageidavimus ir galimybes! Tuomet priėmę sprendimą teikti/ pirkti SEO paslaugą, elementariai žinosime, ko tikėtis.

Ir grįžtant prie SEO paslaugos internetinės svetainės tekstų kūrimas – be jokios abejonės, tai paslauga reikalaujanti bene daugiausiai laiko ir pastangų.

Ir pasirinkus profesionalų SEO specialistą, internetiniai tekstai paruošiami išties puikiai ir kokybiškai.

Daugiau apie internetinių svetainių tekstų rašymą skaitykite https://www.seofausta.lt/internetines-svetaines-tekstu-rasymas/

Internetinės svetainės tekstų rašymas

SEO straipsniu talpinimas

Internetinė svetainė ir jos vieta Google paieškoje

Internetinė svetainė ir jos vieta Google paieškoje. Kodėl viena internetinė svetainė parodoma pirmame Google paieškos rezultatų puslapyje, o kitos nerasi ir dešimtame?

Internetinė svetainė ir jos vieta

Tikiu, kad toks klausimas kyla ne vienam, ypač jei turite verslą ar veiklą, ir turite susikūrę internetinę svetainę ar internetinę parduotuvę.  Tokiu atveju labai aktualu, kad potencialus klientas iškart, įvedęs į Google paiešką, rastų Jūsų teikiamas prekes ir paslaugas. Taigi atsakymas į šį klausimą yra, ir atsakymas nėra labai sudėtingas, tačiau reikia suprasti keletą dalykų apie Google paieškos sistemą ir internetinę svetainę.

Google paieškos rezultatų reitingavimas

internetinė svetainė ir jos vieta

Informacijos apie Google paieškos sistemą ir jos veikimo principus yra be galo daug. Dažniausiai šią informaciją pateikia pati Google paieškos sistema. Ir šią informaciją renka, analizuoja ir komentuoja SEO bei marketingo agentūros, SEO specialistai. Priežastis dėl kurios vyksta internetinių svetainių, straipsnių ir kitos informacijos, reitingavimas – Google paieškos sistema savo klientui – interneto naršytojui, nori pateikti ir parodyti kuo tikslesnę, aiškesnę ir kokybiškesnę informaciją.

Taip pat skaitykite:

Būtent taip, kaip Jūs stengiatės dėl savo klientų, taip stengiasi ir Google paieškos sistema dėl savųjų. Dėl šios priežasties, aptariama paieškos sistema pateikia rekomendacijas, kas turėtų būti atliekama su internetinėmis svetainėmis, straipsniais ir kita pateikiama informacija, kad ji būtų reitinguojama gerai ir atsidurtų pirmame paieškos rezultatų puslapyje.

Svarbiausias – turinys. “Content is the king”

Kad ir kaip banaliai skambėtų ši frazė “turinys yra karalius”, kurią, beje, 1996 metais parašė Bill Gates, tačiau ir šiandien ji yra aktuali.

Kaip ir minėjau anksčiau, Google paieškos sistema savo klientui siekia pateikti kuo kokybiškesnę ir tikslesnę informaciją. Todėl pavyzdžiui internetinės svetainės turinys turi būti įdomus, naudingas jo ieškančiam vartotojui, tai yra turinys turi atitikti interneto naršytojo lūkesčius.

Jei interneto vartotojas susidomėjo turiniu, jis atitinkamoje internetinėje svetainėje praleis kažkiek laiko, kol perskaitys jį dominančią informaciją. Ir šį laiką taip pat fiksuoja Google paieškos sistema, reitinguodama internetines svetaines – tai vienas iš kriterijų.

Taigi kaip supratote, yra eilė reikalavimų ir rekomendacijų, kurias turi atitikti internetinė svetainė.

SEO paslaugos – internetinių svetainių optimizavimas paieškos sistemoms

Natūralu, kad esant tokiam dideliam srautui informacijos, kyla poreikis atsirinkti kokybišką turinį. Tai suprasdami ir matydami Google paieškos sistemos reikalavimus, atsirado SEO specialistai.

SEO specialistai padeda įmonėms, turinčioms internetines svetaines, atitikti pateiktas rekomendacijas. Iš to susikūrė ir atskira sritis – SEO paslaugos ir jų teikimas įmonėms.

Nors pasaulyje SEO skaičiuoja jau penkioliktus metus, Lietuvoje ši sritis tik dabar įgauna pagreitį. Poreikis atsirado tuomet, kai vis daugiau verslo sričių savo veiklą perkelia į internetinę erdvę arba prie fizinės veiklos vykdymo, internetinę erdvę pasirenka kaip dar viena savo veiklos vietą – antrą pardavimų kanalą.

Taigi pasirinkus profesionalų SEO specialistą, internetinė svetainė ar internetinė parduotuvė pakyla į Google paieškos sistemos rezultatų pirmus puslapius, kadangi atitinka pateiktas rekomendacijos ir dėl tos priežasties yra gerai reitinguojama. Daugiau apie SEO paslaugas skaitykite www.seofausta.lt

Straipsnį parengė Fausta Lisaitienė, SEO Fausta, www.seofausta.lt.

SEO straipsniu talpinimas

Naudinga Informacija, turintiems internetines svetaines

Naudinga informacija. Vis daugiau kur galima pamatyti straipsnių antraštes, kuriose yra raidžių junginys SEO. Taip yra dėl to, jog karantino metu ne vienas verslas susidūrė su iššūkiais ir ieškojo būdų, kai tęsti veiklą. Tai matydamos SEO paslaugas teikiančios agentūros ir įmonės suskubo pranešti apie save. Ir turbūt negalima ant jų pykti, kiekvienas stengiamės išnaudoti savo šansus ir galimybes.

Naudinga informacija

naudinga informacija

Taigi grįžtant nuo pradžių… Ar jus sudomintų straipsnio antraštė, kurioje matote raidžių junginį SEO? Juolab, kad neaišku, ką tai reiškia. Tikriausiai ne… Turiu prisipažinti, jog ir man pirmą kartą pamačius šį raidžių junginį SEO, nekilo mintis perskaityti straipsnį. Taigi netinkamai parinkta antraštė gali ir nepasiekti skaitytojo. Priežastis labai paprasta – mums įdomu skaityti tai, kas aktualu ir tai ką mes suprantame. Ir vis tik straipsnio turinys yra naudingas, įmonėms ar veikloms, turinčioms savo internetines svetaines. Todėl visa atsakomybe gula ant SEO paslaugų teikėjų pečių, suprantamai paaiškinti, kas yra SEO.

Nuo ko pradėti

Pirma pradėkime nuo to, kodėl apskritai mums naudinga žinoti apie SEO? Ne paslaptis, jog daugelis pirkėjų pirmiausiai informacijos ieško internete, elementariai į paieškos sistemą (tokią kaip Google) veda kažkokią frazę, paslaugą ar prekę. Ir po to analizuoja paieškos sistemų pateiktus rezultatus, atsidarinėja nuorodas į internetines svetaines ir pan. Natūralu, kad pirmiausiai analizuojame pateiktas nuorodas pirmuosiuose puslapiuose.

Taigi iš to išplaukia logiška išvada, jog įmonėms turinčioms internetines svetaines, naudinga būti pirmuosiuose paieškos rezultatu puslapiuose, tiesa?

Dvi medalio pusės

Atrodytų, o kas čia sudėtingo? Tereikia nusipirkti Google reklamą ir būsite ne tik pirmuosiuose puslapiuose, bet ir pirmų puslapių pirmose eilutėse! Vis tik kaip ir visur bei visada, yra dvi medalio pusės. Viena – greitas sprendimas, tikriausiai greiti rezultatai ir dėmesys į jūsų internetine svetainę, kol mokate pinigus už šią reklamą. Antroji pusė – vartotojai ir pirkėjai tampa vis reiklesni, pastabesni ir ne visada pirmiausiai pasirenka pirmose eilutėse parodytus “nupirktus” skelbimus, kadangi daugelis ieško kokybiško, kitų vartotojų patikrinto produkto, tokio, kuris paklausus ir be nupirktos reklamos – jo ieško kiti pirkėjai. Štai čia ir baigiasi “nupirkto skelbimo” magija ir prasideda SEO paslaugos. Tikslumo dėlei reikia pasakyti, jog daugelis SEO paslaugų tiekėjų, kaip vieną iš savo paslaugų, teikia ir mokamų skelbimų talpinimą įvairiose platformose. Tačiau šį kartą kalbame apie tai, kaip neperkant mokamų skelbimų, įmonėms atsidurti pirmuosiuose internetinės paieškos rezultatų puslapiuose.

Nauda Jums

Taigi populiariai kalbant, SEO paslaugos – tai kas leidžia įmonių internetinėms svetainėms būti pastebėtoms ir lengvai randamoms internete. Tai yra pirkėjams įvedus ieškomą žodį į internetinės paieškos sistemą – nuoroda į internetinę svetainę bus parodyta pirmuosiuose puslapiuose. Atkreipti dėmesį turėtų įmonės, kurios aktyviai vykdo savo veiklą internetinėje erdvėje. Aktualu ir toms įmonėms, kurios pirmenybę teikia įprastai prekybai ar paslaugų teikimui fizinėse vietose, tačiau nori turėti papildomą pardavimų kanalą, kai ištinka nelaukta ir netikėta situacija, kuri įvyko karantinu atveju.

Tiesa, ne veltui tiek daug dėmesio skyriau ir straipsnio antraštės formulavimui. Antraštė turi būti ne tik įsimintina ar sensacinga – ji elementariai turi būti aiški ir suprantama, kaip ir internetinė svetainė, kurioje jūsų potencialus pirkėjas apsilankys. Visa tai irgi yra SEO paslaugų dalis. Daugiau informacijos apie SEO paslaugas ir jų teikiamą naudą galite rasti čia www.seofausta.lt.

SEO straipssniu talpinimas

Daug mitų apie SEO optimizavimo paslaugas

Nors SEO paslaugomis jau galima naudotis tikrai ne vienerius metus, stebina faktas, kad būtent apie šias optimizavimo paslaugas vis dar galima išgirsti tam tikrų mitų. Tačiau, bene labiausiai liūdina tai, kad šių mitų egzistavimas įneša nemažai maišaties į tų žmonių gyvenimą, kurie neranda atsakymo, ar iš tiesų vertėtų šiomis paslaugomis naudotis. Taigi, pats metas paneigti keletą svarbių ir plačiai paplitusių daug mitų.

Daug mitų – SEO išlaidos

daug mitų

Bene vienas labiausiai paplitusių mitų apie šias optimizavimo paslaugas yra tas, kad tai – tik išlaidos. Iš tiesų verta pabrėžti, kad šis suvokimas – labai klaidingas, kadangi SEO optimizavimo paslaugos yra ne išlaidos, o iš anksto apgalvota investicija, siekiant gerinti savo verslo padėtį internete. Jei SEO optimizavimas bus suteiktas kokybiškai, tai galite tikėtis puikių pokyčių: didesnio verslo žinomumo; gausesnio lankytojų būrio bei didesnio pelno. Taigi, atsižvelkite į tai, kokią didelė naudą jūsų verslui suteikia šios paslaugos, matyti, kad tai yra sumani ir puiki investicija.

SEO paslaugos ir jų kainos – labai didelės

Tai – dar vienas mitas, kuris taip pat privalo būti paneigtas. Nors SEO paslaugos iš tiesų gali pareikalauti solidžios pinigų sumos, nepamirškite, kad būtent jos atneš labai daug naudos. Taigi, lyginant būsimas išlaidas bei naudą, matyti, jog kainos ir naudos santykis yra daugiau nei puikus, tad SEO paslaugos tikrai neturėtų būti įvardijamos brangiomis. nes investicija pradeda atsipirkti dar ankščiau, nei yra užbaigiamas verslo optimizavimas Google paieškoje. Taigi, tik pradėjusiems domėtis, dar daug mitų teks atrasti ir patiems paneigti.

Taip pat skaitykite:

Labai sunku išsirinkti tinkamą optimizavimo teikėją

kiek kainuoja seo paslaugos?

Paneikime ir dar vieną mitą: labai sunku išsirinkti optimizavimo paslaugų teikėją. Iš tiesų, vertėtų pabrėžti, kad šiandien šios paslaugos tiekėjai sudaro labai didelę pasiūlą, todėl tikrai raiste iš ko rinktis. Na, o, kad tai padaryti būtų lengviau, įvertinkite specialisto patirtį, jau atliktus darbus bei gautus rezultatus. Taip pat pasidomėkite, ar paslaugos teikėjas turi aiškią bei nuoseklią strategiją? Ar turi pakankamai žinių apie internetinio marketingo industriją? Šie ir panašūs klausimai, padės atrinkti geriausius specialistus. Tuo tarpu SEO paslaugos kaina tikrai neturėtų būti pats svarbiausias rodiklis – visada orientuokitės į naudą, kurią galite gauti, o ne į pinigų sumą, kurią išleisite.

Paslaugos kaina priklauso tik nuo paslaugos teikėjo

Būtina paneigti ir dar vieną mitą – SEO optimizacija ir jų kainos priklauso tik nuo paties paslaugos teikėjo. Tai – klaidinga nuomonė, kadangi galutinei SEO optimizavimo paslaugos kainai įtakos turi techninė puslapio būklė, kiek darbų teks atlikti sutvarkymui, kiek laiko svetainė veikia. Optimizavimo kainai gali įtakoti ir trečiosios šalys: tekstų kūrėjai; programuotojai bei  nuorodų tinklo kūrėjai, Google reklamos prižiūrėtojai.

Taigi, daug mitų, daug diskusijų, bet realūs SEO.itturas.lt rezultatai įgyvendinami ne teoriškai, bet praktiškai.

Norite sužinoti, kaip SEO optimizavimas kaina gali Jums padėti ir nustebinti – SEO.itturas.lt.

SEO straipsniu talpinimas