Mėnesio archyvas: 2016 m. spalio mėn.

Graviravimas ant odos su UAB PROMI

Graviravimas ant odos su UAB PROMI

Jei esate nusprendę išsiskirti iš kitų išskirtinumu, pabandykite pasinaudoti unikalia galimybe su graviravimu ant odos.

Odos graviravimas

Graviruojame įvairiausius odos dirbinius (kontrastas priklauso nuo odos spalvos ir savybių).

Turite savo graviravimo idėją? Skambinkite, stengsimės ją įgyvendinti! Mielai atliksime bandomuosius testus (užsakant didesnius kiekius). Graviruojame nuo 1 vieneto.

Graviravimas ant odos - UAB PROMI

Siūlome šias paslaugas:

1) odinių piniginių graviravimas;

2) odinių diržų graviravimas;

3) albumų iš odos, valgiaraščių graviravimas;

4) dėklų dokumentams, darbo kalendorių graviravimas;

5) suvenyrų iš odos graviravimas;

6) verslo dovanų graviravimas;

7) odinių pakabukų graviravimas;

8) kitų odos gaminių graviravimas.

 

Kaina priklauso nuo:

1) graviruojamo ploto;

2) graviruojamų objektų kiekio;

3) graviruojamos medžiagos fizikinių savybių, sandaros;

4) maketo smulkumo;

5) paslaugų įvykdymo trukmės.

Norint tapti ar išlikti unikaliais, nereikia atlikti sudėtingų veiksmų, šį klausimų sprendimą galima patikėti UAB PROMI.

Informacija paimta iš: graviravimas Vilniuje.

Kas gali būti nuostabiau už savo įmonės reprezentacinių priemonių sukūrimą iš odos, kai ant jos gali puikuotis Jūsų logotipas, informacija apie įmonės veikla bei naudinga informacija klientams. Jei norite nustebinti savo klientus, privalote išbandyti graviravimo paslaugas ant odos. Tai leis išsiskirti, nustebinti, o gal net ir užkariauti savo klientų širdis. Be to, tokiu būdu galima apdovanoti ir savo partnerius. Dažna įmonė turi partnerių ir užsienyje bei Lietuvoje. Todėl toks žingsnis leis dar labiau įtvirtinti gerus santykius ir nuteiks geresnių rezultatų siekimo kartu.

5 patarimai norintiems atsikratyti kilogramų ir kalorijų skaičiuoklė

5 patarimai norintiems atsikratyti kilogramų ir kalorijų skaičiuoklė

Per didelis kūno svoris, ne retai tampa tikra našta. Daugelis, mielu noru jų atsikratytų, bet ne visi žino nuo ko pradėti, ką ir kaip valgyti, kiek sportuoti, o gal, išvis nevalgyti, 5 patarimai:

 

  1. Visiškai atsisakyti maisto ir badauti – nėra teisingas sprendimas. Naudingiau būtų susiplanuoti savo valgiaraštį kelioms dienoms ar net savaitėms. Toks maisto planavimas padės išvengti įvairių užkandinių ir greitų pavalgymų. Nuomonės įtvirtinimui peržiūrėkite ne vieną laidą apie maisto gamybą ir jo laikymą, kuriuose ir yra akcentuojama tai, kad pasigaminus pusfabrikačius, tinkamai pasiruošus kelioms dienoms į priekį, galima atsikratyti nereikalingų kalorijų nemažinant maisto vertės. Pradėkite planuoti savo mitybą.
  2. Nesuklystume pasakę, kad pusryčiai yra didžioji mūsų dienos energetikos dalis. Tai gali patvirtinti ir tie, kurie dažnai nespėja papusryčiauti ir tik pakilę iš lovos, iškart lekia į darbą. Be pusryčių pradėję dieną, perpiet susiduriama su „dinozauro“ dydžio apetitu, kuris, ne retai trukdo susikaupti darbe ir priimti būtinus sprendimus. Neteisingas elgesys, kai į darbą bėgama be pusryčių. O pusryčiams gali pasitarnauti tie patys pusfabrikačiai iš pirmojo patarimo. Specialistai rekomenduoja pusryčiams rinktis naudinguosius riebalus, baltymus, nesmulkintų grūdų maistą. Kalorijų skaičiuoklė iš pat ryto padės energingiems likti visą dieną.
  3. Jei mėgstate užkandžiauti, patartina vengti greitųjų užkandinių maisto. Geriau su savimi pasiimkite užkandžių, kurie galėtų padėti numalšinti alkį iki pagrindinio maisto suvartojimą perpiet. Tai gali būti įvairūs dietiniai batonėliai, namie ruošti vaisiai, pirkti riešutai ir kiti gamtos mums siūlomi vaisiai. Stebėkite savo elgesį darbe, važiuojant automobiliu ir greičiausiai suprasite, kad geriau riešutai nei mėsainis tarp pagrindinių valgymų.
  4. Tie, kurie jau domėjosi sveika mityba greičiausiai pastebėjo, kad dažnai specialistai siūlo gerti daugiau vandens. Taip yra todėl, kad organizmas be vandens, kaip džiovinamas vaisius, praranda savo išvaizdą, sulėtėja funkcionalumas, todėl norintiems numesti daugiau svorio, specialistai siūlo išgerti apie stiklinę vandens po valgio, kas pagerina medžiagų apykaitą, o jo išgėrus prieš valgį likus apie 30 minučių, valgio metu bus suvalgyta mažiau maisto, kas padeda išvengti persivalgymų milžiniško apetito metu, kai nesivaldoma.
  5. Yra posakis, darbas kenkia, jei jį bandoma derinti su valgymu. Pietų metu organizmas yra pasiruošęs priimti maistą, kurio laukti ir tam ruoštis organizmas pradeda gerokai ankščiau, todėl specialistai siūlo prieš pat pietus pabandyti pasivaikščioti, taip atitraukiant mintis nuo pagrindinių darbų ir leidžiant organizmui atsipalaiduoti, išlaikyti aktyvumą, kas taip pat svarbu, jei rūpinatės savo išvaizda ir svoriu.

Keista, bet tam, kad numesti svorio, daugelis pradeda ieškoti patarimų, nors, greičiausiai, dauguma tai ir patys žinojo nuo labai senei. Tad imkite rašiklį, susiplanuokite maisto racioną bent kelioms dienoms ir tai bus nedidelis Jūsų pasiekimas.

Taip pat skaitykite: